מה עושים עם רכב גרוטאה? יש מי שימכור אותו לכל המרבה במחיר, יש מי שידיו זהב ויצליח להוציא מהאוטו המיושן עוד איזה כמה אלפי קילומטרים של נסיעה, אבל אילן שרמן מצא דרך מקורית וגאונית למדי להפוך את הדייטסו אפלאוז המיושנת והזקנה שבידיו לבריכה קטנה ורודה ומגניבה לאללה עבור המשפחה שלו. ואתם אפילו יכולים לשכור אותה לאירועים שלכם.

אילן שרמן הוא מהנדס שבזמנו החופשי משחזר ומשפץ רכבי אספנות ואופנועים. במשך שלושה שבועות (פחות או יותר) הוא עמל על פרויקט מיוחד ויוצא דופן של הפיכת גרוטאת רכב לבריכה קטנה להתרעננות המשפחה, ואתם מוזמנים לצפות בסרטון בשביל לראות את התהליך והתוצאה.

במשך שנתיים חלם אילן על בריכה קטנה בחצר הבית, אבל אילוצים שונים, כמו מגורים בבית שכור, הגבילו אותו עד שעלה על הרעיון הגאוני של צירוף התחביב שלו בשיפוץ וחידוש כלי רכב יחד עם הצורך והרצון ליצור בריכה שתהיה בין היתר בטוחה עבור בתו הקטנה שלא תוכל בטעות ליפול לתוכה, אבל כן תהנה ממנה.

"הבריכה לא נבנתה כפרויקט להשכרה אלא כתוסף לגן השעשועים הפרטי של הילדה שלי ובשם הצורך שלי ליצור דברים מיוחדים ומעניינים וגם להוציא אגרסיות על מסור דיסק והרתכת," סיפר אילן בראיון מיוחד לבלוג פידבק.

כפי שניתן לראות בסרטון, שילדת הרכב הותאמה להפוך לבריכה קטנה, והחלק בו היה המנוע הפך למנגל שימושי. כעת, עמל אילן על החלפת יריעת הניילון בחיפוי פיברגלאס מקצועי וגם הוספת מערכת חימום והזרמת המים (ג'קוזי).

"מאחר וכל מי שראה אותה כל כך התלהב אז חשבתי - למה לא להעמיד אותה להשכרה לארועים מיוחדים?" סיפר לנו אילן שרמן. "הבריכה מפאת משקלה (כ-3קוב מים = 3 טון) לא עומדת על הגלגלים אלא על תומכות מיוחדות. לאחר שמרוקנים את המים היא חוזרת להישען על הגלגלים. ההגה עדיין מתפקד אז היא ניתנת לתמרון והעמסה על גרר (ללא מים) בדחיפה קלה."
אילן לא מתכנן להפסיק שם. "אם אראה שיש הרבה הזמנות להשכרת בריכת הרכב, אני אשקול בנייה של עוד רכבים כאלה," הוא מגלה לנו. "מבחינתי זה היה פרויקט קליל נחמד וקצר, אולם עד כה לא נרשמו הזמנות כלל והבריכה עובדת קשה רק בחצר ביתי למשפחה והחברים שמגיעים."